donderdag 26 mei 2022

bloemslimline

Hallo Allemaal 
Deze keer laat ik jullie een tag zien waarbij ik twee stansen heb gebruikt 
Een grote tag die ik heb bewerkt voor de achtergrond 
En de kleine tag waar ik een bloem op heb gemaakt


Als eerste heb ik de tag uit gestanst 
en met rode distressinkt door een stencil gesponst.
daarna heb ik met zwarte en rode inkt de achtergrond stempels gezet 
sommige met de stempelblok en sommige uit de losse hand .
en de randen met bruine distressinkt gesponst.
Ook heb ik de zwarte mat gestanst en de tag erop geplakt.

Daarna heb ik de kleine tag gestanst en  gesponst met bruine distressinkt 
De tag nat gespoten met water 
en het water met behulp van de heattool naar beneden laten lopen
Hierdoor krijg je een heel leuk effect
Toen de tag goed droog was heb ik de grunge stempel erop gezet
De driehoekjes heb ik bewerkt met een waterbrush en chloor
De bloem heb ik op een ander papier gestempeld 
 ingekleurd met lightmarkers, uitgeknipt en op de tag geplakt
De tag heb ik op een  uit gestanste mat geplakt.

Voor de grote tag heb je twee stansen 
en voor de kleine tag heb je twee stansen
Zo passen ze ook heel mooi op elkaar 
om op een ander kleur cardstock te matten.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren 
Mocht je vragen hebben , stel ze gerust 
Ik help je graag 
lieve groetjes Corry xxxx


 









 

2 opmerkingen: