woensdag 25 mei 2022

Hallo Allemaal
Deze keer heb ik een vierkante kaart gemaakt
 met een gekleurde cirkel in het midden. 
De cirkel heb ik gemaakt met de gelliplate
Ik ben begonnen om met verschillende kleurtjes 
ecoline brushpennen mijn gelliplate in te kleuren 
Hierna heb ik de gelliplate beneveld met water uit mijn waterspuitflesje
dit benevelen krijg je door je spuitflesje niet te dicht op je gelliplate te houden. 
Hierna heb ik de kaart op de gelliplate gelegd.
en het papier heel lichtjes aangedrukt. 
Zo heb ik het een poosje laten liggen 
zodat de inkt mooi in het papier kan trekken 
Daarna heb ik de gelliplate met het papier erop omgedraaid 
en waar nog niet veel inkt zat de gelliplate nog iets aangedrukt
als volgt heb ik de gelliplate van het papier gehaald , gedroogd het de heattool.
door een stencil in de rechter bovenhoek en linker beneden hoek 
 distressinkt aangebracht.
Daarna heb ik de bovenste gedeelte van de stempel van JMA  Write your story gebruikt 
De bloemen heb ik ingekleurd met lightfast markers,
 met een witte gelpen de veer iets opgelicht door highligts aan te brengen,
 tekst stempels en de barokstempel gezet.
en om de randen nog dubbele lijntjes gedoodled
De kaart heb ik gemat op zwart en gekleurd catdstock

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren met deze kaart.
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust 
Ik help je graag 

Lieve groetjes Corry xxxx






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten