maandag 9 mei 2022

I am an Artist

 Hallo Allemaal

Wat gaat de tijd toch snel .
Alweer mei
Volgende week gaan we weer naar de camping 
Dat wordt weer keuze stress 
Welke hobbyspullen neem ik allemaal weer mee
een tas met kleren en vijf tassen hobbyspullen 
Maar nu mijn kaart.
Bij deze kaart heb ik vrolijke kleurtjes gebruikt
Dat vond ik wel passen bij de stempel
Artist Atelier 

Ik ben begonnen met felle kleurtjes distressinkt 
te sponsen op mijn kaart.
Daarna heb ik de kaart nat gespoten met water. 
Niet te veel, maar wel zoveel dat het naar beneden loopt.
Dit heb ik laten drogen
Daarna heb ik met distressinkt 
door verschillende stencils gesponsd.
Als volgt de afbeelding van de dame gestempeld. 
en achtergrond stempels aangebracht
Ik heb de dame in zijn geheel geblend met chloor.
Je ontkleurt dan als het ware de afbeelding
Dit heb ik zo een poosje laten liggen,
 doordat de chloor nog nawerkt 
 Ondertussen heb ik de stempels van de kwasten gezet
 en ook bewerkt  met chloor
De dame en kwasten heb ik ingekleurd
 met ecoline brush markers.
Als laatst heb ik nog hele fijne witte spetters aangebracht.
 De randen van de kaart gesponsd met zwarte inkt
 en de kaart gemat op zwarte cardstock.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren 
Heb je vragen, laat het mij weten 
Ik help je graag. 

Een hele fijne dag 
Lieve groetjes Corry

2 opmerkingen: