maandag 23 mei 2022

fleurige vlinderkaart

Hallo Allemaal
Op deze heerlijke zomerse dag, 
vond ik het leuk om ook een zomerse kaart te maken, 
met leuke vrolijke kleurtjes



Ik ben begonnen om de kaart te sponsen met rood blauw en gele distressinkt

Daarna heb ik een stencil vochtig maakt met een waterspay flesje
Je moet de stencil niet te nat maken .
Maar als het ware benevelen.
Als volgt heb ik de stencil met de vochtige kant 
op mijn beinkte kaart gelegd. 
En het met een velletje keukenrol aan gedrukt 
De stencil heb ik even op de kaart laten liggen 
zodat het water zijn werk kon doen

Hierna heb ik de stencil er af gehaald en de kaart gedroogd met de heattool

Met gesso heb ik op verschillende plekken
Door een tekst stencil gesponst

Daarna nog wat achtergrond stempels gezet
Uit wit cardstok heb ik met de bigshot de raster gestanst

Op een ander papier heb ik blauwe en gele laviniamagic gespoten en de vlinders uit gestanst.
Daarna heb ik de raster en vlinders op de kaart gelijmd 

Om de randen heb ik nog wat gedoodled, met de poscapen gespetterd
en nog wat pailletjes aangebracht

Ik hoop dat ik met deze kaart weer een beetje heb kunnen inspireren.
Mocht je vragen hebben , stel ze gerust 
Ik help je graag.

Lieve groetjes Corry xxxx









Geen opmerkingen:

Een reactie posten