maandag 16 mei 2022

slimline Narcis

Hallo Allemaal 

Vandaag een kaart met de prachtige stempels 
van AALL &CREATE
Hierbij heb ik voorjaars tintjes gebruikt 
Ik vond het wel mooi passen bij de narcis.
De achtergrond heb ik gemaakt
 met amsterdam acrylverf en de brayer


 Ik ben begonnen met de kleur groen. 
Hiervan heb ik iets verf op en printpapiertje gedaan 
Om er voor te zorgen 
dat er niet te veel verf aan de brayer zit,
kun je het eerst goed uit rolllen op een printpapier.
Deze papiertjes bewaar ik ook vaak, 
om weer te gebruiken voor andere leuke achtergrondjes
 of om iets uit te stansen.
Daarna heb ik de brayer over mijn kaart gerold.
 Dit zelfde gedaan met geel en zwart. 
Als volgt heb ik de stempel van AALL&CREATE  
 en wat achtergrond stempels gezet. 
De narcis heb ik ingekleurd
 met de lightmarkers van Jenine.
Met een zwarte inktpad ,
heb ik met vegende bewegingen de randen beinkt.
Als laatst nog wat gespetterd met een witte poscapen 
en de kaart gemat op zwart en groene cardstock

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren.
Als je vragen hebt, stel ze gerust
Ik wens jullie een hele fijne dag 
Lieve groetjes Corryxxxx 



5 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje Corry. Prachtige stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Corry!
    Leuk die vegen langs de rand
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful stamp and love the fabulous background
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart geworden, ik werk zelf ook graag met de Aall&Create stempels, vind ze erg mooi en gedetailleerd uitgewerkt, mn die van Tracy Evans.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Corry.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen