zondag 13 februari 2022

Dragonfly Card

Vandaag wil ik jullie laten zien, 
hoe leuk het is om door een stencil te stempelen.
Het geeft een heel mooi effect, 
vooral door stempels die grote open ruimtes hebben
Ik ben begonnen om mijn stencil 
met tape vast te zetten op mijn kaart,
zodat het niet kan gaan schuiven.
Ik ben de kaart gaan sponsen
 met twee kleuren distressinkt geel en blauw

Daarna heb ik over de stencil heen 
de achtergrondstempels gezet
ik heb blaadjes en tekststempels gebruikt.

Als volgt heb ik voorzichtig de stencil verwijderd
nu zie je de afbeelding van de stencil
 heel mooi terug op de kaart

O een ander stuk papier
 heb ik de libelle van Aall&Create 
gestempeld 

Deze heb ik uitgeknipt ,
nog een paar achtergrondstempels gezet
en blauwe en gele spetters aangebracht 

het kaartje van de libelle 
heb ik gemat op zwart cardstock
en midden op de kaart geplakt

Hierna heb ik de libelle
 nog een keer gestempeld 
maar nu alleen de libelle uitgeknipt. 
en alleen het lijfje van de libelle 
op het lijfje van de libelle 
op de kaart geplakt op de kaart geplakt
En de vleugels iets naar boven gebogen 

Als laatst heb ik de kaart gemat op zwart en geel cardstock.


 

5 opmerkingen:

  1. Dit is idd een heel leuk effect.
    Mooi geworden je kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The colours you used for your stencilled background are beautiful,the stamping adding interest,love your dragonfly stamped topper

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wel een bijzondere techniek.... ziet er wel mooi uit.
    groet Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A stunning card Corry. Love your background technique, and it has made a wonderful base for that stunning dragonfly.
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen