woensdag 19 januari 2022

flowers slimline


 Hierbij laat ik jullie een kaart zien ter inspiratie
met een slimline stempel van Jeninesmindful art.
De stempels vind ik persoonlijk erg mooi ,
zodat je er eigenlijk weinig aan toe hoeft te voegen


 Ik ben begonnen om de kaart te sponsen in de linkerbovenkant 
en rechter onderkant met fossilized amber
Daarna heb ik het midden gespond met wilted violet.
Ik heb de gele en paarse kleur iets door elkaar laten lopen.
Als volgt heb ik water in mijn handpalm gedaan 
en het water op de kaart gespetterd
Dit kun je heel mooi doen door boven de kaart 
in je handen te klappen , zo spettert het water mooi op je kaart.
Daarna heb ik een stukje keukenrol op de kaart gelegd 
zodat het water van de spetters opgezogen wordt,
en je mooi duidelijke spetters krijgt.
Na alles goed te hebben gedroogd
 heb ik de stempel gezet.
 
 De bloemen heb ik geblend met een waterbrushpen en chloor.
Je zou denken dat het chloor erg ruikt,
maar dat valt reuze mee. 
Ik heb een paar druppels in een glazen potje gedaan 
en een waterbrushpen gebruikt
 Deze gebruik ik nergens anders voor , alleen voor chloor.
Je gaat 1 x met je brushpen over de plek die je wilt blenden 
als je en paar keer over de zelfde plek gaat wordt het echt wit .
persoonlijk vind ik dat niet mooi.
Mooier is dat er hier en daar nog iets kleur door komt
Dat leeft meer.
Ik heb er nog een leuke tekst bij gezocht 
en deze met een witte posca pen omlijnd.
De randen heb ik nog met distreesinkt gesponsd
en de kaart gemat op een bijpassende kleur cardstock.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren
mocht je vragen hebben , stel ze gerust

Groetjes Corry
xxxx


 

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi Corry
    Prachtig zoals je de achtergrond hebt gemaakt
    Enblater weer hebt ontkleurd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The hint of background colours through the stamped images is beautiful,a wonderful card

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Corry this is a beautiful card - love your colours and the way you have used the bleaching technique is perfect
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart, mooie achtergrond en stempels.

    BeantwoordenVerwijderen