maandag 10 januari 2022

snowy winterland

 Hallo allemaal

Vandaag heb ik een kaart ter inspiratie voor jullie,
 met de leuke stansjes van Jeninesmindfulart, 
en het mooie papier en plaatjes van Snowy Winterland van Craft o'clock

Ik heb designpapier op maat gesneden 10 x 21 cm
De randen heb ik opgeruwd met een distresser
 Daarna heb ik hier en daar op de randen 
iets gesso gedaan met een kwastje.
Op de achtergrond van het designpapier 
heb ik op verschillende plekken
 een crackle stempel gezet met versamark 
en dit met witte embossingpoeder geembossed.
De takjes en het ander figuurtje
 wat je achter de sterren en slee ziet 
heb ik uit gestanst en ook geembossed.
De plaatjes uitgeknipt en gerangschikt,
In dit boekje staan echt hele gave plaatjes 
om uit te knippen 

Onder de plaatjes heb ik iets kaaslinnen gedaan, 
En boven aan het lantaarntje nog een strikje gelijmd.
Aan de onderkant heb ik een randje met sneeuwpasta aangebracht
Als laatst heb ik de kaart gemat op zwarte cardstock.

Ik hoop dat ik jullie geinspireerd heb met deze kaart 
de stansjes van JMA en plaatjes van Craft o'clock


Hieronder vind je alle gebruikte materialen
Als je op de foto klikt kom je bij het product in de webwinkel

Heb je vragen , stel ze gerust
Groetjes Corry
xxxx

7 opmerkingen:

  1. Beautiful card and papers love the texture and images
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful compilation of winter images with a fabulous background

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje, Corry
    Mooi gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a stunning card Corry - loving the way you built up the scene with all the small details in the background before adding the pictures
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen