donderdag 16 december 2021

slimline card

Nu eens een totaal andere stijl kaart gemaakt.
Ook deze stijl vind ik erg leuk om te maken. 
Beetje romantisch vind ik het.
Maar ja, eigenlijk vind ik veel stijlen leuk .
Ieder stijl heeft weer zijn charme
Het is een slimline kaart
Het papier wat ik heb gebruikt is 
Shabby roses van het merk Stamperia
Het is een hele mooie lijn
 met gave zachte kleuren en afbeeldingen.
De naam zegt het al een beetje Shabby 
De groene bloem heb ik gestanst uit vellum .
Op deze bloem van vellum 
heb ik een tekststempel gezet
 en geembossed met witte embossingpoeder
Daarna heb ik de bloem gekleurd met groene chalk inkt.
De rand van de kaart 
is een stans van Jeninesmindfulart

Ik wens jullie een hele fijne avond
Lieve groetjes Corry
xxxx 







6 opmerkingen:

  1. The lace edge adds to the shabby/vintage feel of your beautiful card,the paper and embellishments are gorgeous

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart.leuke technieken en het ziet er supermooi uit.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful shabby chic slimline card love the flowers and P.paper
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. An exquisite card Corry - love the die you have used as the base, such a pretty edging, and your treatment of the vellum flower is beautiful
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie slimline kaart Corry
    romantisch met dat mooie dp!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen