dinsdag 14 december 2021

Card JMA

 Vandaag heb ik een kaart gemaakt
 voor Jenines Mindful Art
Ik vind de kaart zelf heel chique en elegant 

Voor de kader heb ik een stans gebruikt.
Van de lijn JMA Warm and Cozy
Daarna heb ik een wit vierkant cardstock 
op de kaart met kader gelijmd . 
Vervolgens heb ik zwart cardstock 300gr geembossed 
ook dit met een folder van Warm and Cozy .
Deze heb ik het bewerkt met gildingwax van Coosa.
Het geembossed papier heb ik in twee driehoeken gesneden 
en gemat op zwart cardstock
en dit op de witte kaart gelijmd 
Voor de label in het midden van de kaart, 
heb ik ok een stans van JMA gebruikt. 
 Het reepje nog bewerkt met gilding wax.

Als laats nog een heel klein strikje in het midden gelijmd.
 
De stansen en embossingfolders die ik heb gebruikt 
zijn allemaal van de lijn 
Jeninesmindfulart Warm and Cozy.

Ik wens jullie een hele fijne avond.
Groetjes Corryxxxx








8 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart heel mooi met de embossing en gilding wax.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The gilding wax gave a beautiful finish to the embossed cardstock and contrasts beautifully with the white and black,a gorgeous card

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful creation Corry , thank you so much for your lovely comment on my blog very much appreciated. wishing you a happy Christmas and best wishes for the new year.
    Hugs Babs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card love the dies and embossing -I always forget about gilding wax and it gives a fabulous effect!
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig effect heeft de gilding wax. Mooi kaartje..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautiful card Corry, such an elegant design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elegant and absolutely beautiful Corry
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, Corry
    Inderdaad elegant met dat mooie embossing!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen