zondag 27 februari 2022

card Michonne

Hallo Allemaal

Jaaaaa en dan kom je deze stempel tegen van Art by Marlene . 
Deze stempel kon ik echt niet laten liggen. 
Wij hebben namelijk een hondje..... Michonne heet ze 
en ook een Franse Buldog. 
Echt..... een evenbeeld als op deze stempel.
Michonne is zo'n lief en vrolijk hondje ,dat ik dacht 
Ik maak een kaart met het hondje in ook vrolijke kleuren,
wat helemaal bij Michonne past. 

Ik ben begonnen om mijn kaart te sponsen met allerlei vrolijke kleurtjes.
 Hele kleine plekjes per kleur .....zodat je veel verschillende kleuren op je kaart krijgt.
Daarna heb ik het hondje gestempeld op de kaart
en nog een keer op een ander papiertje gestempeld
Deze heb ik uitgeknipt en op het hondje op de kaart gelegd.
Met een donkere kleur heb ik de kaart 
verder gesponsd over de felle kleurtjes heen. 
Wel het uitgeknipte hondje goed op zijn plek houden .
Je sponst dus als het ware om het hondje heen.
Hierna heb ik water op de kaart gespetterd
 zodat er allemaal leuke vlekjes ontstonden 
Daarna heb ik het uitgeknipte plaatje verwijderd .
En dan zie je dat het hondje
 met zijn felle kleurtjes goed duidelijk is en er uit springt
 Met een stencil heb ik wat struktuurpasta aangebracht 
en met een zwarte fineliner om de figuurtjes een lijntje getekend.
Met een witte gelpen heb ik de grotere vlekjes omlijnd. 
ook ben ik met een witte gelpen om het hondje gegaan , 
De voetjes wit gemaakt en hier en daar nog witte accentjes aangebracht.
De randen gesponsd met zwarte inkt zodat er watt diepte ontstaat.
en de kaart gemat op zwarte en lila cardstock

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren
mocht je vragen hebben , stel ze gerust

Groetjes Corry
xxxx

 

4 opmerkingen:

  1. What a sweet beautifully coloured stamped image,love all the colours you used,they bring the bulldog personality to life

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Corry
    Leuk en vrolijk die kleurtjes
    Schattig hondje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a stunning card Corry - I love your use of colour on both the dog and the background
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de kleurtjes spatten van het kaartje, een heel vrolijk kaartje.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen