woensdag 23 februari 2022

card insecten

 Hallo allemaal 

Deze keer heb ik een kaart gemaakt 
met  in de kleuren blauw en lila 
en heb ik de libelle met de vlinder gebruikt 
van een stempelset van Aall&Create


 Ik ben begonnen om mij kaart te sponsen
 met de kleuren blauw en lila.
Daarna heb ik verschillende stencils gebruikt 
en hierdoor gesponsd met paars, 
zodat je de figuren van de stencils goed ziet
Met een achtergrond heb ik nog wat stempels gezet.
Vaak gebruik ik ook een script stempel ,
Persoonlijk vind ik dit altijd erg leuk 
op een achtergrond van de kaart.
Ook vind ik vlekjes en spetters altijd leuk
Deze heb ik dan nu ook gebruikt.
Met een stampingtool heb ik de stempel gezet
 van ALL & CREATE.
Dit doe ik ,zodat ik hem nog een keer kan afdrukken
 als het in 1x niet duidelijk is 
Om de libelle en vlinder iets op te lichten 
heb ik de vleugels geblend met chloor
Ik doe meestal een druppeltje chloor in een bakje 
en gebruik een penseeltje die ik  alleen hier voor gebruik
Als laatst heb ik nog wat struktuurpasta
 door een stencil aangebracht .
Om de kaart helemaal af te maken 
heb ik de randen  met zwarte inkt gesponsd
 en gemat op zwart en lila cardstock


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren
mocht je vragen hebben , stel ze gerust

Groetjes Corry
xxxx

2 opmerkingen: