dinsdag 18 augustus 2020

Fris en fruitig

Na een drukke periode en behoorlijk veel stress,
eindelijk weer eens tijd om iets op mijn blog te posten.
 Ook ben ik gestopt als designlid bij polkadoodles, 
wat toch ook wel weer veel rust geeft.
Ik kan nu weer heerlijk ontspannend
 bezig zijn in mijn hobbykamer
en lekker mijn eigen dingen doen.
Deze week heb ik deze kaart gemaakt voor een vriendin
 die nu met vakantie gaat.
Met deze kaart doe ik ook mee voor de challenge van
knutsels en kadootjes
De opdracht was fris en fruitig
Zelf vind ik deze stempels wel heel toepasselijk.
En met deze vrolijke kleurtjes vind ik hem wel fris en fruitig.
Ik wens jullie een fijne avond
groetjes Corry

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Corrie! EN natuurlijk helemaal geschikt voor onze challenge bij K&K. Dank je voor het meedoen. Inderdaad kan het zitten in een DT best veel worden! En het is geen werk, maar hobby....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk fruitig kaartje! Mooi gedaan.
    Begrijp het helemaal. En als het een moeten gaat worden en je voelt je er niet fijn bij dan heb je een juiste keuze genomen.
    Niks is fijner dan heerlijk relaxed aan de hobby.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het valt niet mee om keuzes te maken en knopen door te hakken. Nu eerst maar weer lekker genieten van je hobby. Vind je kaart super leuk geworden, Corry!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi dit fris en fruitig kaartje, Corry!
    Dat is een goede beslissing, hobby moet ontspanning blijven dit is ook mijn reden om aan bijna geen challenges mee te doen....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zomers kaartje geworden Corry! Soms moet je keuzes maken, als het een gevoel van moeten wordt, is het idd minder leuk. Veel relaxte knutselplezier gewenst! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En heel mooi fris en fruitig kaartje Corry, bedankt voor je deelname bij K&K.
    Soms moet je op de rem trappen en aan jezelf denken, het moet natuurlijk wel leuk blijven allemaal.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen