zondag 15 maart 2020

art journal ricepaper

Wat een toestand toch  he de coronavirus.
Ik vind het nu wel beangstigend worden. 
Ik zou met mijn vriendin Terry 
naar de stempelbeurs Art Specially in Nijkerk gaan. 
Maar dit is gecanceld en heel begrijpelijk.

Maar ja wat doe je dan op je geplande zaterdag.
Terry is gezellig bij mij geweest 
en we hebben de spulletjes 
die we op de beurs wilden kopen 
maar online besteld
Zo hebben we de mensen 
die een stand hadden op de beurs 
toch een beetje gesteund.
We hebben een mooie pagina 
met rice paper gemaakt voor in onze artjournal. 
Zo ontzettend leuk om te doen 
Dit is het geworden .











  ik wens jullie een fijne zondag 
corryxxxx

10 opmerkingen:

  1. Goed idee om dan maar een online bestelling te doen, Corry. En wat een mooie pagina's heb je met dat prachtige papier gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Well, you made good use of your cancelled Saturday time, it's a beautiful page.
    Avril x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous, love the pretty design.
    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt groot gelijk! Ik heb ook wat besteld..
    Je pagina is super mooi! ik heb deze tekst in het Engels, als stempel...zo waar als wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a fabulous layout and page. Yes stay in and craft and stay safe x.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Well done for supporting the vendors online, and then having a wonderful day crafting with your friend. A fabulous journal page Corrie
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Corry
    Mooie pagina yeb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, die Seite ist wunderschön. Gefällt mir sehr, sehr gut.
    LG Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat jullie toch creatief de zaterdag doorgebracht hebben! En fijn voor de standhouders dat online bestellen... De page is een mooie!

    BeantwoordenVerwijderen