woensdag 19 augustus 2020

fris en fruitig 2

Vandaag even heerlijk in mij hobbykamer geweest.
Buiten vond ik de temperatuur heerlijk, 
 In mijn hobbykamer was het nog behoorlijk warm,
maar met de ventilator om mij gericht ,
was het goed te doen.
Ja en wat voor kaart maak je dan?
Voor de challenge van knutsels en kadootjes
mag je met twee kaarten meedoen.
Dus nog maar een fris en fruitige kaart gemaakt.
De kader om het glas heb ik met een micronpen gescribbeld
ook langs de randen tussen de aardbeien wat scribbels gemaakt.

Ik wens jullie een fijne avond
Lieve groetjes Corry

10 opmerkingen:

  1. Wauw Corry, dat is een heel leuk kaartje! Fijn he, dat de temperaturen gezakt zijn. Morgen nog één dagje warm...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is one magnificent card, lovely stamp and gorgeous colours. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is heel mooi.
    Ik hou wel van doodle randjes, mooi gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart met al het leuke fruit! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig fris kaartje, Corry!
    Mooi gemaakt mrt die doodlelijntjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Corry, Ik heb jou blog ook gevonden, en heb even rond geneusd. Wat is deze laatste ook leuk geworden met al die aardbeitjes. Ik ga je volgen, op stempel gebied kan ik zeker nog van je leren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful summer card and very refreshing!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi zomers kaartje met een heerlijke cocktail met vers fruit, prima geschikt voor onze challenge bij K&K bedankt voor het meespelen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen