donderdag 9 februari 2023

flakes

Hallo Allemaal
Vandaag heb ik een kaart voor jullie gemaakt met flakes.
Het is echt zulk gaaf spul, maar beetje beleid moet er wel bij zijn.
Maar het geeft zo'n mooi effect, echt heel gaaf.  


Je begint met twee kleuren distressinkt te sprayen op de kaart.
Daarna ga je met een stencil en sponsje lijm aanbrengen 
Vervolgens breng je de flakes aan en laat het heel goed drogen
Dan ga je met een kwast het overtollige flakes er af borstelen.

Nu breng je met  stencils donkere inkt en eiseffekt aan .

Om de flakes kun je nog wat zwarte en witte lijntjes trekken voor wat diepte.
Vervolgens ga je de bloem stempelen inkleuren en uitknippen.

Leg nu een stukje cheesecloth op de kaart en plak de bloem daarop.
Nu kun je de kaart matten en er nog een leuke tekst op plakken.


Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren

Mocht je vragen hebben , laat het mij weten 
Ik help je graag
lieve groetjes Corry





 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten