zondag 3 april 2022

Lollipop Little Blossem

Vandaag laat ik jullie een lolliepop zien die ik gemaakt heb met het mooie papier 
Little blossem van Studiolight
Dit papier vind ik heel erg mooi om te verwerken in een lieve meisjes lolliepop

Ik ben begonnen met het uitstansen 
van de twee cirkel frames.
Deze heb ik rondom op het uitgewerkte gedeelte, 
gesponst met lijm en daar glitter op gestrooid.
Dit heb ik goed laten drogen

Daarna heb ik met een stans precies in het midden
  van kleinste ronde frame een cirkel gestanst.
Zodat de bister er mooi invalt

Op de grote ronde cirkelframe 
heb ik designpapier geplakt
 en een ander kleur designpapier
 daar waar de blister op valt
.
Op het stukje papier waar de blister op valt 
heb ik nog een leuke dycut geplakt.
Op de onderkant van de blister, 
heb ik dubbelzijdig tape bevestigt.
En op het rond stukje designpapier 
op het grote cirkelframe, schutmateriaal gelegd.
Daarna de frame met blister op het grote frame geplakt.
Wel heb ik op het dubbelzijdig tape nog wat lijm gedaan, 
zodat ik er zeker van zou zijn 
dat het schutmateriaal er niet uit zou vallen. 

Voor de afwerking van de blister aan de bovenkant
 het ik twee cirkel stansen in elkaar gelegd en gestanst 
Zo krijg je een ring en kun je het mooi afwerken. 

Daarna heb op de achterkant van de grootste frame 
nog design papier geplakt met het rietje er tussen.

 As laatst heb ik de lollipop versierd
met een plaatje uit het knipvel wat bij de paper pad zit 
 en met wat bloemetjes en een strik stras steentjes en parels



Wil je de lollipop ook maken en heb je vragen?
Stel ze gerust ,ik help je graag.
 
Ik wens jullie een hele fijne dag 
Lieve groetjes Corry






 

1 opmerking:

  1. A beautiful lollipop Corry - so delicate and feminine, and a wonderful idea for something different for a young girl
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen