zondag 10 april 2022

Kaart libelle

 
Hallo Allemaal
Met deze blogpost wil ik jullie laten zien,
 hoe leuk en gaaf de stempels van AALL&CREATE zijn. 
Het zijn niet een van de goedkoopste stempels,
 maar ik vind ze heel fijn afdrukken 
en ze zijn heel veelzijdig te gebruiken
 .Ja en als je het dan weer zo bekijkt 
valt de prijs wel weer mee.
Ik vind het in ieder geval hele leuke en fijne stempels 
en op vele manieren te gebruiken

Ik ben begonnen met drie stempels 
mooi recht onder elkaar te zetten.
Als eerste heb ik de middelste het lieveheersbeestje gezet
 en daarna boven en onder de libelle.

Daarna ben ik de voorzichtig
 gaan sponsen met distressinkt.
Meestal doe ik het andersom.  
Eerst sponsen daarna stempelen. 
Maar ik heb het bewust zo gedaan,
 omdat het stempelen wel een beetje precies komt
en als het zou mislukken het ook distressinkt heeft gekost.
Langs de randen heb ik nog
 wat achtergrondstempels gezet.

Als volgt heb ik de libelles nog een keer gestempeld,
uitgeknipt en ingekleurd met distreesinkt. 

Nadat de libelles droog waren,
 heb ik ze in zijn geheel geembossed
 met distressembossing Glaze 
en verhit met de heattool

Hierna heb ik de geemboste libelles 
op de libelles van de kaart gelijmd.

Met een gelpen nog wat accentjes aangebracht, 
dit geeft een heel leuk effect

Met een waterpenseel die ik speciaal 
voor blenden met chloor gebruik, 
 de lieveheersbeestjes geblend met chloor.
Door de chloor word het lichter en licht de kaart wat op.
 
 Als laatst heb ik de randen 
van de kaart beïnkt met zwarte inkt
 en de kaart gemat op zwart en geel cardstock.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren 
Kom je er niet uit of heb je vragen , stel ze gerust 
Ik help je graag


ik wens jullie een hele fijne dag 
lieve groetjes Corry

7 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en deze stempels zijn zeker mooi! Heel mooi gedaan met de inkt erachter! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig!!!
    ik werk zelf ook graag met de Aall&create stempels, heb er een aantal en ben er heel blij mee.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! Dank je wel weer voor de uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A stunning card, and I love how you have added dimension and light Corry. You are an inspiration
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Corry
    Bedankt voor de duidelijke uitleg!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely beautiful card Corry - I love your background and colouring, and the decoupaged dragonflies look fab!!
    Pauline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A fabulous design and I love your background colours x

    BeantwoordenVerwijderen