woensdag 8 januari 2020

Uilen

Weet je wat nu zo raar is,
Nu ik een nieuwe blog heb moeten maken ,
Ben ik al mijn volgers kwijt,
Maar de de bloggers die ik volg staan nog wel in mijn leeslijst ,
Daar ben ik wel blij om ,
 dan kan ik tenminste ieder een even berichtje sturen,
Dat ik dus een ander nu een andere blog heb,
En ik ze weer opnieuw kan gaan volgen .
Niet meer als corryscreart 
Maar als corryscardandcreations.

Ik vind het toch zo raar van Facebook ,
Maar ja die heeft wel meer van die rare dingen.

Nu ik een andere blog heb moeten maken,
 zal ik ook nog wel weer kaarten posten 
die ik in het verleden heb gemaakt en
 op mijn andere blog stonden.

Deze kaart het een tijdje geleden al eens gemaakt.
Dieren  ,bloemen en vlinders
Blijven toch altijd mooi vind ik.

Iedereen die mij nu volgt , heel hartelijk bedankt .
Het is heel frustrerend dat je al je volgers kwijt bent 
Lieve groetjes Corry

19 opmerkingen:

  1. Ja, dat is ook heel vervelend, ik hoop dat veel oude volgers je weer zullen vinden.
    Deze kaart met de uilen is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Corry, gezellig dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog én mij zelfs bent gaan volgen. Leuk! Je ziet, ik kom meteen ook even bij jou langs. Vervelend voor je dat je een nieuw blog hebt moeten maken en volgers kwijt bent geraakt. Je hebt er in ieder geval ook weer één nieuwe volger bij ;-) Je uilenkaart is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Corry
    Daar ben je weer, met een hele mooie kaart heb je de achtergrond met alcohol inkt gemaakt?
    Kan me jouw frustratie wat betreft facebook goed begrijpen, zeker als je facebook nodig hebt, ik heb geen facebook,want voor mij is een blog voldoende, ik ga trouwens wel even kijken op je vorige blog, even nieuwsgierig met belangstelling hihi
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ik zie dat je mijn volger ook bent geworden , dank je wel, dat we elkaar maar mogen inspireren!
      Liefs Martha

      Verwijderen
  4. Beautiful Corry, I love your designs and that gorgeous background...I am happy you follow me as I love your designs, I am once again here following you..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh echt balen als je door het Nieuwe blog iedereen kwijt bent maar ik denk dat ze van lieverlee wel weer zullen binnendruppelen Corry. Mooie achtergrond op je uilenkaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel vervelend als je al je volgers kwijt bent! Ik las net je berichtje pas en ben gelijk volger geworden. Je kaartje hierboven vind ik mooi gemaakt! Ik hoop dat we veel van elkaar kunnen genieten wat creaties betreft! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Corry ... ik heb je blog gevonden en terug volger geworden hoor ... jeetje wat een werk voor jou ...
    Prachtig uilenkaartje ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous, loving the beautiful owls.
    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart met die uiltjes. Leuk ook dat je deze stempel hebt. En ik ben weer volger van je geworden. Fijn dat je dat even aangaf. Anders had ik dit niet geweten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you for visiting my blog, I am now following you. Love both of these cards, the butterflies and owls. I love owls.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful background colours for the beautiful owl stamp( one of my favourite birds) and the foliage stamps a great scene

    BeantwoordenVerwijderen