zondag 5 januari 2020

nieuwe Blog

Het is toch wat
Kan ik vanaf de zomer mijn blog 
Corryscreart.blogspot.com niet delen op facebook.
Facebook geeft aan dat het aanstootgevend is .
Nou ja zeg, snappen jullie het?
nou ik niet!!!  
Ik heb al verschillende berichten naar facebook gestuurd
maar er wordt gewoon niks mee gedaan..
Zodoende heb ik besloten om maar een nieuwe blog te beginnen.
Dat lukt allemaal prima, maar het vervelende is.......
ik ben al mijn volgers 85 kwijt.
Dat vind ik zo jammer. 
En ik moet mijn blog kunnen delen op facebook,
omdat ik in het designteam zit van polkadoodles en you Artists.
nou is mij vraag aan jullie......hebben jullie zin om mij te volgen.
Ik zou het ontzettend leuk vinden.
Alvast heel hartelijk bedank voor degene die mij gaan volgen.  
  
Dit was dan even een mededeling .


nu even weer tijd voor een nieuw project
Deze kaart heb ik gemaakt met de prachtige stempels van artjourney.
Ik ben echt fan van de stempels van https://www.artjourney.nl/
Met deze kaart doe ik mee voor de volgende challenge.



30 opmerkingen:

  1. WOW Those bees look almost real! Thanks for playing along with us at Crafty Animals. Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Supermooi met de bijen en de achtergrond.
    Wat raar van de FB. Ik ben sowieso een blogger, vind dat veel leuker dan FB..
    Dank je wel dat je meedoet bij ons van K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar ben ik dan eindelijk. Je kaart is prachtig! En ben inmiddels volgster ;-)
    Dank je wel dat je gezellig meedoet bij K&K.
    Liefs en tot donderdag, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Corry, natuurlijk volg ik je weer! Veel te leuk! Wat vervelend voor je! Hoop dat je snel je volgers terug hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik ga je weer volgen hoor Corrie..heel vervelend van FB...
    Heel mooi kaartje heb je weer gemaakt..met een prachtige achtergrond en leuke bijtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely Bee card. Thanks from Brown Sugar Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de bijen Corry. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Corry,

    Ik heb je nieuw Blog gevonden en daarmee heb je alweer een volgertje bij.
    Mooi zeg wat je gemaakt hebt.
    Het is een prachtkaart.
    'k Wil nog wel meer van jou zien.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vervelend met dat FB gedoe! Ik heb ook eens zo'n melding ontvangen en heb toen protest gemaakt.Ik kan gewoon posten, raar is dat dat bij jou niet kan. Ik ga jou ook volgen, want je maakt mooie dingen, zoals deze kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart! Ik kwam je ergens tegen in blogland. Wat een geode zeg! Nou je hebt bij deze een nieuwe volger bij.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Natuurlijk kom ik je volgen. Wat raar allemaal. Blij dat je het even vermeldde want dit is ook weer een beauty van een kaart, zou zonde zijn om niet te bewonderen ;p
    Succes met dit blog.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. How very strange of Facebook - I can't see what the problem is with your blog, etc. Not to worry, I'm very pleased to follow you too. Your card is beautiful. Hope all goes well with this blog. (Silverscrapper)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Corry, a beautiful card, love the bees. Thank you for your comment and following my blog. I am now a follower too.
    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Following you again Corry, thanks for letting me know and love this card...have you followed me?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I like this card!!!! REALLY!!!!! The background is amazing!!!
    Thank you so much for participating in our Brown Sugar challenge.
    Hope you participate in our next!!
    Kisssssssssssssssssssss
    Bettascrap DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. How cool was that having a full Car diversion System best 6x9 speakers Through this I really makes the most of my ride each time uniquely while out and about with a few companions. So amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk kaartje, gave achtergrond!
    Dankjewel voor het meedoen met onze B-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen