zondag 11 juni 2023

Easy card(



 Hallo Allemaal 

Vandaag heb ik een kaart voor jullie die eigenlijk heel eenvoudig te maken is ,
 maar met een leuk resultaat.
Je snijd een kaart op het formaat van de stempel 

Met een stempelhulp druk je de stempel af op je kaart.
Om de kaart op te vrolijken, geef je de details een kleurtje met watercolors.

Zo heb ik de vlinders, bijtjes, libelles, blaadjes, cirkels, 
postzegels en enkele blokjes een  kleurtje gegeven 

Daarna kun je er nog een leuke tekst op plakken .

Op het laatst heb ik het nog op twee kleuren cardstock gemat.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart een beetje heb kunnen inspireren 
heb je vragen , stel ze gerust 
Ik help je graag 
Lieve groetjes Corry xxxx

 







3 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart met al die heerlijke zomerse kleuren.
    mooi met deze kleuren cardstock erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Corry. En die stempel is een bjoetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A gorgeous card Corrie, and you have made the most of the fabulous stamp
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen