woensdag 16 november 2022

kaart grunge kerstboom

Hallo Allemaal 
Hebben jullie de nieuwe kerst  grungelijn
van studio light al gezien 
Deze zijn echt super gaaf 
Ik ben er dan ook mee aan de slag gegaan 
en deze kaart gemaakt  


 Je begint je kaart te sponsen met een licht groene distressinkt ,
Daarna pak je een iets donkerder kleur, 
en spons je de randen. 
In het midden laat je de kleur licht .
Hierna ga je de kerstboom met de stempelhulp stempelen. 
 (ik gebruik vaak de stempelhulp , 
voor het geval de stempel niet helemaal goed afdrukt,
kun je de afdruk nog een keer zetten )
Daarna stempel je ook de hartjes ,de kleine rondjes,
  de lichtjes en de cirkels op de randen. 
Nu ga je de sterren stempelen met embossinginkt
 en embossen met goud embossingpoeder .
Als dit allemaal klaar is ga je de kerstboom
 hartjes en rondjes bleken met chloor en een waterbrush pen.
Dit doe je doe je door een heel klein beetje gloor
 in een potje of schoteltje te doen.
Dip dan voorzichtig  je waterbrush in de chloor 
Dep de pen met chloor even op een tissue, 
zodat er geen druppel op je kaart kan vallen.
Nu ga je de kerstboom  ,hartjes en kleine rondjes 
 als het ware inkleuren met de chloor.
Nu zie je de kerstboom , hartjes en rondjes wit worden 
De chloor werkt altijd nog een beetje na .
Als laatst kun je de lampjes 
van de lampjesslinger nog een kleurtje geven 
Ga hierna de kaart matten op zwart en wit cardstock .

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren 
met deze mooie grunge kerst stempels
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust , ik help je graag
 Groetjes Corry xxxx


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten