woensdag 21 april 2021

Artjournal

Bij deze journal heb ik de achtergrond gespetterd
 met Lindy's macigals 
en de randen met blauwe distressinkt gesponsd.
Daarna heb ik verschillende
 achtergrond stempels gebruikt. 
Een paar swirls en blaadjes gestanst
Hierna heb ik er een plaatje van Tim Holtz op gelijmd. 
Verder heb ik het afgewerkt 
met een paar tickets en bloemen. 
  De bloemen heb ik op kleur gebracht 
met lindy's macigals.


Ik wens jullie nog een hele fijne avond.
groetjes Corry xxx

 

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Corry!
    Mooie kleuren bij elkaar en mooie afbeelding!
    Het project gieronder heb ik ook bekeken, dat is mooi en wat leuk dat je in een designteam zit!
    Veel succes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Corry this is gorgeous - it must really sparkle in real life, and I love your colour palette.
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really very beautiful card, this is so colorful.


    Regards,
    Online Essay Help

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A really gorgeous page, Love it ♥️

    BeantwoordenVerwijderen