donderdag 28 januari 2021

birds

 Het is alweer een poos geleden dat ik iets heb gepost.
Eigenlijk wil ik dit toch weer meer gaan doen ,
want bloggen is leuk en blijft leuk.
Ik heb mijn kaarten eens allemaal weer bekeken 
wat ik in het verleden allemaal heb gemaakt.
Dat is toch best een behoorlijk aantal.
Zo kwam ik ook deze tegen.
Een soort tag met de schattige vogeltjes van Art Journey.
De stempels van Art Journey 
zijn toch wel een van mijn favorieten .
Ze zijn zo mooi gedetailleerd , 
duidelijk en geven mooie afdrukken.
Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge
Groetjes Corry

4 opmerkingen:

  1. Such beautiful bird stamp and you did such a lovely job with this project. Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Challenge we really appreciate you joining in.

    Annette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh what a sweet scene you have created Corry - that caterpillar is at risk of becoming lunch for one of the birds :)
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen